Лише за вісім місяців поточного року на дорогах Полтавської області сталося 632 ДТП, в яких загинуло 111 людей і травмувалися 810. Нажаль, не зважаючи на приголомшливу статистику, більшість громадян сприймають участь у дорожньому русі, як щось другорядне між домівкою та роботою та не надто переймаються жахливими наслідками, до яких призводить ігнорування елементарних дорожніх правил.
Проте, змінити точку зору таких громадян можна. І одним із механізмів впливу на свідомість людей може бути адекватна соціальна реклама.
Науковцями доведено, що соціальна реклама — вагомий важіль, який здатен змінити ставлення громадськості до існуючих суспільних проблем, а також сформувати у них усвідомлене ставлення до необхідності дотримання правил безпечної поведінки на дорозі.
Конкретний внесок у розвиток і пропаганду відповідального ставлення до життя роблять правоохоронці Полтавщини. Працівники відділення ДАІ з обслуговування міста Полтави намагаються переконати полтавців про доцільність неухильно дотримуватися Правил дорожнього руху за допомогою зовнішньої соціальної реклами.
Ідея більшості білбордів — зробити ставку на емоційну складову реклами, яка просить дотримуватися правил дорожнього руху устами дітей. Фахівці вважають, що саме цей фактор працює куди краще, ніж будь-які заборони. І тому такі біг-борди навряд чи когось залишать байдужим.
Такі ж білборди розміщені у містах та районах Полтавщини, на автодорогах державного значення у місцях концентрації ДТП та аварійно-небезпечних ділянках на вулицях і дорогах області.
Працівники Державтоінспекції сподіваються, що за допомогою соціальної реклами вдасться вплинути на свідомість учасників дорожнього руху задля збереження найдорожчого у кожного — життя.