• Нашими кліентами вже стали:
    Ми вже не перший рік надаємо юридичні послуги резидентам та нерезидентам України, і за цей час нашими кліентами стали відомі українські та зарубіжні фірми и корпорації, що підтверджує наш професіоналізм.

Українська «Мрія» встановлює світові рекорди

    Українська «Мрія» встановлює світові рекорди

    ПОДІЯ

    До 1 жовтня у Гостомелі 304 компанії з 35 країн світу демонструватимуть новинки авіатехніки

    Галина ІЩЕНКО, Олександр Лепетуха, фото, «Урядовий кур’єр»

    «Від антонівської «Мрії» захоплює подих, — зізнається відвідувач з Африки. — Я вперше в житті бачу, щоб такий велетенський літак летів так низько, а потім так стрімко пішов угору. Ваш літак унікальний. Таких, здається, більше немає у світі».

    Ан-225 «Мрія» — найбільший літак у світі

    Художній салон у небі

    Це підтверджують і генерали, які стоять поруч. Кажуть, що досягти такої маневреності у небі за таких розмірів доволі складно. «Мрія» у нас одна, — долучаються до розмови. — Вона в єдиному екземплярі. Могли б і більше зробити, але це дуже дороге задоволення».

    Найбільший літак у світі Ан-225 «Мрія» — це візитна картка України, і на цьому авіасалоні літак удруге встановив рекорд Гіннесса. Цього разу піднявши в небо картинну галерею!

    Автор ідеї Сергій Бойко до своєї мрії ішов 10 років. «500 картин, 120 художників у повітрі, на висоті 9 км — це вже подія, і це зробила Україна, це зробив Антонов», — ділиться враженнями він.

    Офіційний представник Книги рекордів Гіннесса Джек Брукбенк підтверджує досягнення, зазначивши: «Дуже символічно, що для встановлення рекорду було обрано саме цей літак, адже він уже є у Книзі рекордів Гіннесса, це чудове поєднання визначних досягнень людства».

    Цей перший у світі повітряний художній салон відвідав перший віце-прем’єр Валерій Хорошковський. За його словами, Україні є чим похвалитися на ринку у сфері освоєння авіації і космосу. Адже вона входить до десятка країн світу, що можуть створювати повний цикл літаків. Водночас, за його словами, авіапрому приділяється ще неналежна увага з боку держави, тому вже найближчим часом на високому рівні буде проведена нарада з цього питання.

    «Тут є багато складових: починаючи з організаційних і закінчуючи фінансовими. Ми їх розглянемо і після цього дамо конкретні пропозиції для його підтримки», — зауважив він.

    Мала авіація прагне піднятися до рівня великої

    Попит на Ан-140 зростає

    Про досягнення українського авіапрому говорили й гості з Росії, з підприємствами якої пішов на кооперацію концерн «Антонов».

    Зокрема, як зауважив голова ради директорів заводу «Авіакор» і директор з авіаційного бізнесу ВАТ «Російські машини» Сергій Лихарев, сьогодні в РФ регіональна авіація практично померла, вже немає на чому літати. Попередник Ан-140 — літак Ан-24 — свій ресурс вичерпав, а західна техніка не завжди готова до суворих умов експлуатації в Росії, зазначив він. Тому фактично на ринку залишається лише Ан-140.

    Відтак, в рамках авіасалону між ДП «Антонов» і компанією «Російські машини» було підписано угоду про інтенсифікацію виробництва вантажопасажирського Ан-140 на самарському авіаційному заводі «Авіатор», розраховану на 5 років.

    У рамках спільної роботи планується розробка і впровадження у виробництво транспортної, вантажної, санітарної і картографічної модифікацій Ан-140, а також пасажирських літаків цієї марки зі збільшеною місткістю. Ще одним пріоритетним напрямом програми стане впровадження цифрових технологій на всіх етапах життєвого циклу літака Ан-140 і його модифікацій.

    За нею планують об’єднання всіх розробників сервісного обслуговування в єдину компанію. Це дасть змогу замовнику літаків Ан-140 взаємодіяти з однією юрособою, а також забезпечить повний цикл післяпродажного обслуговування.

    Нині, за даними С. Лихарева, підписано контракт на поставку 11 літаків Ан-140 Міноборони РФ. Крім того, йдуть переговори за двома замовленнями на 40 літаків з держструктурами Росії. Загальну потребу ринку в цьому класі С. Лихарев оцінює на рівні 250 машин.

    За оцінками фахівців, наразі на ринку для Ан-140 немає конкурентів, і так продовжуватиметься ще точно 8—10 років. Щодо інвестицій у цю програму, то цифри обіцяли озвучити за два місяці.

    Попри те, що російський прем’єр Медведєв закликав авіаторів створити свій новий регіональний літак, росіяни у найближчому майбутньому не бачать конкурента Ан-140.

    Зацікавлені східні сусіди і в середніх військово-транспортних літаках короткого зльоту і посадки Ан-70, що відносяться до нового покоління, і в модернізованому важкому транспортному Ан-124-100 «Руслан». До речі, уже є домовленість про перенесення основної зборки Ан-70 у РФ. Причину цього гендиректор концерну «Антонов» — президент-генконструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа пояснив так: «Існування двох ліній складання призводить до дублювання витрат. Ми пропонуємо партнерові зосередити збірку в РФ. Очікується, що Україна збереже за собою випуск двигуна, крил і оперення літака, а російське підприємство випускатиме фюзеляж і проводитиме остаточну збірку. Серійний випуск Ан-70 планують почати в 2014—2015 роках. З кожного Ан-70 Україна отримає не менше 30 млн дол., з Ан-140 — понад 7.

    Нове дітище презентувала і «Мотор Січ». Раніше там випускали лише двигуни, тепер уже освоїли модернізацію вертольотів і планують випускати нові. Вже готові 16 машин МСБ-2.

    ДОВІДКА «УК»

    Восьмий міжнародний авіакосмічний салон «Авіасвіт 21» з 29 вересня до 1 жовтня працюватиме з 10 до 17 години. Доїхати до селища Гостомель можна за 5 грн від ст. метро «Академмістечко», звідки курсуватимуть спеціальні автобуси. У суботу для огляду публіки передбачена літальна програма з участю Ан-74Т і Ан-158, яка проходитиме з 14 до 17 години, а у неділю у небі можна буде спостерігати за супертранспортником Ан-225 «Мрія» — з 12 до 17 години. Крім того, у програмі демонстраційних польотів візьмуть участь ще майже 20 літаків: нові регіональні Ан-158 і Ан-148, багатоцільовий Ан-74, Ан-3, ХАЗ-30, а також Військово-повітряних сил України, військово-спортивні літаки пілотажних груп «Русь» (РФ), «Перший політ» (РФ), вертолітної техніки ВАТ «Мотор Січ» (Запоріжжя) тощо.

    ПРЯМА МОВА

    Кооперація — стимул для розвитку

    Співпраця з Росією — це стимул для розвитку, переконаний Д. Ківа. Саме тому нині за завданням двох президентів Україна та Росія кооперують зусилля в авіапромі. «УК» опитав відвідувачів виставки про те, як вони ставляться до створення спільних підприємств з Росією і як у подальшому це впливатиме на авіапром?

    Дмитро КІВА, голова правління ДАК «Антонов», президент — генконструктор ДП «Антонов»:

    — Кооперація з Росією потрібна, аби вижити і знайти нові ринки збуту. Адже основні проблеми для авіапрому — модернізація основних фондів, серійного виробництва і недостача обігових коштів. Аби зробити літак економічно вигідним, треба випускати не 2—3 літаки, як робимо зараз, а одразу 20. Для цього треба 300 млн дол. Така ж сума потрібна і на модернізацію, яку слід провести за кілька років. Крім того, треба поставити українського виробника в однакові умови з іноземними, що ввозять в Україну літаки без ввізного мита. Нині поданий відповідний законопроект із захисту нацвиробника у парламент.

    В’ячеслав БОГУСЛАЄВ, президент, голова правління «Мотор Січ»:

    — Треба домовлятися про кооперацію 50 на 50, щоб не було спекуляцій. Але це треба робити на рівні уряду, бо якість домовленостей між господарюючими суб’єктами в Росії та Україні може бути порушена, адже вони змінюються доволі часто. Тому я наполягаю, щоб кооперація була не такою: передати права, поділити інтелектуальну власність 50 на 50, а треба на рівні уряду підписати, що ні українська, ні російська сторона не має права порушувати домовленості з кооперації. Нас хвилює стабільність і надійність. Загалом Україна замало уваги приділяє підтримці авіапрому, тоді як ми маємо перспективні розробки. Зокрема, лише наша компанія представила на авіасалоні два унікальні вироби: український вертоліт і двигун п’ятого покоління, аналогів якого немає у світі. Цей двигун має паливну ефективність 130 грам на 1 км на одного пасажира, а кращих міжнародних виробників — 500 грам. І він не втрачає потужності при температурі +50 градусів. Аби підтримати авіапром, держава має виділяти з бюджету у рік 5,5—6 млрд грн і на базі державних банків — Укрексімбанку й Ощадбанку — створити лізингові компанії з бюджетом 1 млрд грн, які фінансуватимуть українських виробників.

    Віктор ДЕНИСОВ, командуючий Військово-транспортною авіацією Росії 1999-2005 рр., генерал-лейтенант авіації, гендиректор ЗАТ «Двигатель Владимир Климов — Мотор Січ»:

    — Антонівське конструкторське бюро на пострадянському просторі єдине зберегло свою дієздатність, бо російські конструкторські бюро дуже постраждали у ці 20 років. КБ у Росії залишилися одиниці. Можна назвати хіба що «Сухой». Щодо Туполєвського, Іллюшинського, Яковлевського КБ, то вони можуть робити літаки лише в кооперації.

    Я думаю, ви чудово розумієте, що відбувається у світі. Йде міжнародна промислова кооперація, і в ній перемагають міжнародні кооперації. Тому треба об’єднуватися, як це робить «Ейрбас» і «Боінг». Лише разом можна конкурувати зі світовими лідерами.

    Ярослав СКАЛЬКО, головнокомандуючий Військово-повітряними силами України 2002—2005 рр., генерал-лейтенант запасу:

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.7/5, базується на 12 голосах.
    Юридичні новини
      В МВФ призвали Украину повысить ...

      В МВФ призвали Украину повысить тарифы в нефтегазовом секторе Украине следует повысить тарифы в нефтегазовом секторе. Об этом на Международном инвестиционном форуме в Киеве заявил постоянный представитель МВФ на Украине Жером Ваше.

      На Дніпропетровщині пройшла акція ...

      На Дніпропетровщині пройшла акція «Стань помітним у темряві – врятуй своє життя!» З метою розяснення маленьким пішоходам та їх батькам правила поведінки на дорозі в темну пору доби, працівники сектору профілактичної роботи відділу ДАІ з обслуговування міста Кривий Ріг провели ...

      Найголовніше навчити дітей дотримуватися ...

      Найголовніше навчити дітей дотримуватися Правил дорожнього руху і використовувати світловідбиваючі елементи В Управлінні Державтоінспекції Миколаївської області відбулася прес-конференція на тему Стан аварійності за участю, з вини дітей і пішоходів.

    Це буде Вам цікаво:

    Зміна керівника

    зміна керівника, внесення змін до статутних документів підприємства, перереєстрація.

    Президенту предлагают ветировать Закон о Едином демографическом госреестре

    Уполномоченный Верховного Совета Украины по правам человека Валерия Лутковская обратилась с обращением к Президенту Украины с предложением применить право вето к принятому 2 октября с. г. Закону ...

    За крок до завершення

    Будь-яквелика кампанія безпрограшна підстава безкоштовно попіаритися для тих, хто, здається,дуже далекий від власне виборів. Приміром, длявласників техніки для відеоспостереження, яка забрала ...

    Контакти

    (044)

       Якщо Ви потребуєте допомоги юриста, кваліфікованого адвоката, чи будь-якої юридичної послуги, зателефонуйте до нас за вищевказаним телефоном; ми зробимо все можливе, щоб Вам допомогти!

       Або, якщо у Вас немає змоги зв'язатись із нами, заповніть форму нижче і ми Вам зателефонуємо:

    Наші Послуги

    Юридичні консультації
    Безкоштовна і на платній основі допомога юристів по Україні
    Послуги в суді
    Представництво інтересів клієнтів у суді, складання процесуальних документів
    Адвокат із карних справ
    Допомога адвоката у кримінальних справах, участь у допитах
    Послуги сімейного адвоката
    Юрист по сімейним питанням надасть повний спектр послуг
    Юридична допомога
    Консультації від юристів по питанням будь-якої складності
    Спадкові справи
    Оформлення спадщини, поновлення строків на спадок, спадкування через суд
    Реєстрація підприємств
    Реєстрація ТОВ, ПП та ліквідація ФОП, послуги для бізнесу
    Юридична адреса
    Юридичні адреси у всіх районах Києва та у містах області
    Адвокат у кримінальній справі
    Адвокат надасть послуги із кримінального права за помірну ціну у всіх областях України
    Сімейний адвокат
    Спадщина, розлучення, розподіл майна, місцепроживання дитини
    Автоадвокат
    Захист автовласників, допомога юриста та адвоката по ДТП, судові спори зі страховою компанією, відшкодування збитків, послуги автоексперта

    Наші Вакансії

    Вакансія юриста
    Вільні вакансії на посади молодшого юриста та юриста в юридичній компанії

    Суди Києва

    Голосіївський районний суд
    Голосіївський суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Дарницкий районний суд
    Дарницкий суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Деснянский районний суд
    Деснянский суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Дніпровский районний суд
    Дніпровский суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Оболонський районний суд
    Оболонський суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Печерський районний суд
    Печерський суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Подільський районний суд
    Подільський суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Святошинський районний суд
    Святошинський суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Солом'янський районний суд
    Солом'янський суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    Шевченківський районний суд
    Шевченківський суд, м.Київ: новини, адреса, реквізити тощо.
    35cb4f48bd529bcedde62c8e21cb9aaa