«Людина в аеропорту чекає реєстрації, але рейс, на який придбано квитки, скасували, а в кишені грошей тільки на чай, поруч двійко дітей, і ніхто не знає, скільки ще днів сім’я перебуватиме у пастці, — починається масова істерика, бо в такій ситуації опинилися десятки пасажирів. Допоможіть!» Такими відчайдушними проханнями останніми днями рясніє Інтернет. І в безмежній світовій павутині губилося питання: «Чому не попередили, адже «АероСвіт» банкрутував не один день?»
Як повідомляють інформагентства, 29 грудня 2012-го Господарський суд Київської області розглянув заяву компанії про порушення справи щодо банкрутства і розпочав цю процедуру. Заборгованість «АероСвіту» перед кредиторами перевищує балансову вартість активів майже на 3 мільярди гривень. Водночас банкрутом компанія себе не визнає, продає квитки, виконує поточні зобов’язання перед контрагентами, а заплановану санацію називає складовою реформування для підвищення дохідності.
Кореспондентові «УК» отримати коментар від представників компанії, як довго люди перебуватимуть у пастці, не вдалося: на іншому кінці дроту зайнято або довгі гудки.
Тим часом «АероСвіт» продовжив скасовувати рейси. Так, за повідомленням прес-служби аеропорту «Бориспіль», 8 січня авіакомпанія скасувала 8 рейсів на прибуття і 9 — на відправлення. І в «Борисполі» попереджають про можливі відхилення у розкладі в наступні дні. Тут наголошують, до 9 січня повністю обслуговуватимуть усі рейси авіакомпанії, далі все залежатиме від того, чи поверне перевізник борг.
У пасажирів інші проблеми. Найдовше — дві доби — чекають на допомогу дипломатичних установ України майже 200 наших співвітчизників у м. Хошимін (В’єтнам), констатує Корреспондент.net із посиланням на одного з пасажирів, який каже: «Літак арештований, борг перед аеропортом — 50 тисяч доларів за пальне. Пасажири були готові заплатити з власного гаманця, але капітан борту відмовився брати гроші. 100 людей у готелі. А ось 70 українцям не пощастило — вони заблоковані у транзитній зоні».